header-banner

frasconihorde

Frasconi Horde

Wie zijn de Welpen?

Meiden en jongens tussen de 7 en 11 jaar die het leuk vinden om iedere week samen iets sportiefs en spannends te doen. Samen met de figuren uit Junglebook beleven we verschillende avonturen, we doen dit aan de hand van een thema. We ontwikkelen zo veel verschillende vaardigheden en dit stimuleert onze fantasie.

Wat doen de Welpen?
De Welpen spelen samen in de jungle, we gaan tijdens de opkomsten op avontuur. Dit kan op allerlei verschillende manieren, de Welpen houden van buiten spelen, maar ook binnen op onze Hopman Kwant Basis (HKB) zijn er leuke activiteiten te beleven. We leren spelenderwijs in de verschillende leefgebieden van de jungle.
De groep Welpen bij elkaar noemen we de horde, deze horde is weer onderverdeeld in nesten.

Contact met de Welpen Frasconi horde
Mocht u na het lezen van deze informatie nog iets willen weten of vragen dan kunt u op vrijdagavond na de opkomst de leiding aanspreken of een e-mail sturen naar: fransconihorde@scoutingmeppel.nl

Fransoni Horde

Insta Frasconi Horde